Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- Nabór na wolne stanowisko: Referent ds. księgowości
- Forma zatrudnienia
- umowa o pracę na czas określony
- Rodzaj pracy
- księgowość
- Stanowisko
- Referent ds. księgowości
- gceis@gceis.pl
- Telefon
- 748191371
- Fax
- Data składania
- 2020-01-08
- Data wygaśnięcia
- 2020-01-31
- Tagi
- Województwo
- DOLNOŚLĄSKIE
- Powiat
- ząbkowicki
- Gmina
- Ziębice
- Miasto
- Ziębice
- Ulica
- ul. Wojska Polskiego
- Numer budynku
- 4
Gminne Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Załącznik nr 4 - Informacja o wynikach naboru
Załącznik nr 2 - lista kandydatów spełniających wymagania formalne.
Załącznik Nr 1 do
Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach
GMINNE CENTRUM EDUKACJI I SPORTU W ZIĘBICACH
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
(nazwa stanowiska pracy z uwzględnieniem zapisów art. 11. ust 2 ustawy 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz. 902)
1.Wymagania niezbędne:
1) Wyksztalcenie wyższe ekonomiczne o specjalności : rachunkowość, finanse, ekonomia lub średnie ekonomiczne.
2) Posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).
3) Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
4) Nie była skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
5) Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków referenta ds. księgowości.
6) Posiada ogólną znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.
2. Wymagania dodatkowe:
1) Staż pracy w jednostkach samorządowych – co najmniej 6 miesięcy.
2) Doświadczenie w obsłudze programów finansowo-budżetowych.
3) Dyspozycyjność, odpowiedzialność.
4) Samodzielność, komunikatywność.
5) Odporność na stres.
6) Posiada wystarczającą wiedzę i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programu komputerowego do prowadzenia księgowości.
7) Praktyczna znajomość pakietu MS Office, MS Excel, Płatnik, księgowość budżetowa.
8) Znajomość przepisów prawa:
a) Ustawa o pracownikach samorządowych,
b) Ustawa o samorządzie gminnym,
c) Ustawa o ochronie danych osobowych,
d) Kodeks postepowania administracyjnego,
e) Prawo zamówień publicznych,
f) Ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości,
g) Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych.
9) Posiada predyspozycje osobiste tj.
- przestrzeganie przepisów prawa,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- sumienność, komunikatywność, obowiązkowość, spostrzegawczość,
- opanowanie i dyskrecja,
- umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie spraw związanych z obsługą wynagrodzeń pracowników obsługiwanych placówek oświatowych, a w szczególności:
a) bieżące komputerowe księgowanie syntetyczne i analityczne środków budżetowych w rozbiciu
na rozdziały i paragrafy podległych placówek. Sporządzanie komputerowych wydruków według potrzeb na poszczególne placówki,
b) bieżące wprowadzanie zmian planu zgodnie z klasyfikacją budżetową,
c) analiza realizacji wydatków w celu niedopuszczenia do przekroczenia planu,
d) sporządzanie obowiązujących sprawozdań z realizacji budżetu, dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia,
e) sporządzanie list płac pracowników poszczególnych placówek, na podstawie informacji dostarczonych przez dyrektorów placówek,
f) bieżące wprowadzanie zmian przekazywanych przez dyrektorów placówek w celu ustalenia wysokości poszczególnych składników wynagrodzenia,
g) prawidłowe wyliczenie wysokości należnego wynagrodzenia lub zasiłków płaconych z środków ZUS,
h) wprowadzanie na listy płac potrąceń dokonywanych z mocy obowiązujących przepisów lub
na wniosek pracownika,
i) wystawienie pracownikom, na ich wniosek, zaświadczeń o wysokości ich wynagrodzenia,
j) przygotowanie danych z zakresu wykonywanych zadań dla potrzeb analiz i sprawozdawczości,
k) systematyczne archiwizowanie danych płacowych na nośnikach komputerowych,
l) prowadzenie kart wynagrodzeń pracowniczych,
m) zapoznawanie się na bieżąco z aktualnymi regulacjami prawnymi związanymi z wykonywanymi zadaniami,
2) Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników, a w szczególności:
a) przekazywanie do ZUS w wymaganym terminie, dostarczonych przez dyrektorów placówek oświatowych, odpowiednich dokumentów zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
b) prowadzenie kart zasiłkowych i list chorobowych,
c) odbieranie i przekazywanie do ZUS dostarczonych zwolnień lekarskich,
d) sporządzanie deklaracji rozliczeniowych z zakresu ubezpieczeń społecznych wymaganych odrębnymi przepisami,
e) sporządzanie i przekazywanie dyrektorom placówek do podpisu i oddania pracownikom raportów o wysokości odprowadzonych składek na poczet ubezpieczeń społecznych,
f) sporządzanie zaświadczeń RP7 dla pracowników zatrudnionych obecnie oraz w przeszłości w placówkach oświatowych.
3) Prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem podatków od osób fizycznych, a w szczególności:
a) prawidłowe naliczenie wysokości zaliczek na poczet podatku dochodowego od osób fizycznych z wynagrodzeń pracowniczych,
b) przyjmowanie dokumentów podatkowych składanych przez pracowników obsługiwanych placówek,
c) sporządzanie i przekazywanie do urzędu skarbowego miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych, wymaganych odrębnymi przepisami,
d) przygotowanie i wydanie pracownikom, rocznych informacji o wysokości osiągniętego dochodu.
4) Zastępowanie w obowiązkach nieobecnych pracowników w zakresie ustalonym przez Dyrektora.
5) Wykonywanie poleceń Dyrektora GCEiS lub Głównego Księgowego dotyczących zadań z zakresu księgowości.
6) Rozliczanie dodatkowo pozyskanych przez obsługiwane placówki lub Dyrektora GCEiS zewnętrznych środków finansowych.
7) Rozliczanie spraw związanych z podatkiem VAT:
a) księgowanie w ewidencji zakupów i sprzedaży VAT,
b) sporządzanie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT
c) sporządzanie deklaracji miesięcznych VAT.
4. informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem
1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 5 miesięcy;
2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony pod warunkiem spełnienia oczekiwań pracodawcy,
3) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zastosowanie będą miały przepisy art. 16 ust. 2 i 19 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2018 poz. 1260).
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach w rozumieniu przepisów ustawy z 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 511 ze zm.) w 2019 r. wyniósł mniej niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego,
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe,
7) oświadczenie o niekaralności,
8) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. Planowany termin rozpoczęcia pracy: 29 styczeń 2020r.
8. O powyższe stanowisko mogą/ nie mogą ubiegać się obywatele UE oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r., poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz. 902).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach w Ziębicach lub przesłać w terminie do dnia 8 stycznia 2020r. do godz. 15:00
na adres: Gminne Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach, ul. Wojska Polskiego 4, 57-220 Ziębice
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze”.
Aplikacje, które wpłyną do Centrum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach w dniu 10 stycznia 2020r. o godz. 7:30.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach oraz na stronie Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach www.oswiata-ziebice.pl oraz na stronie BIP Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 74 8 191 371.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona na stronie BIP i stronie internetowej Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP i stronie internetowej Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach www.oswiata-ziebice.pl oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach w terminie do dnia 24 stycznia 2020r.