Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Nabór na wolne stanowisko: Referent ds. księgowości  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na czas określony  
Rodzaj pracy
księgowość  
Stanowisko
Referent ds. księgowości  
E-mail
gceis@gceis.pl  
Telefon
748191371  
Fax
 
Data składania
2020-01-08  
Data wygaśnięcia
2020-01-31  
Tagi
 
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE  
Powiat
ząbkowicki  
Gmina
Ziębice
Miasto
Ziębice  
Ulica
ul. Wojska Polskiego  
Numer budynku
4  

Gminne Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI

 

Załącznik nr 4 - Informacja o wynikach naboru

Załącznik nr 2 - lista kandydatów spełniających wymagania formalne.

 


Szczegóły w załączniku.

 

Załącznik Nr 1 do

Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach

 

GMINNE CENTRUM EDUKACJI I SPORTU W ZIĘBICACH

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI

 

(nazwa stanowiska pracy z uwzględnieniem zapisów art. 11. ust 2 ustawy 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz. 902)

 

1.Wymagania niezbędne:

 

1)     Wyksztalcenie wyższe ekonomiczne o specjalności : rachunkowość, finanse, ekonomia lub średnie ekonomiczne.

2)     Posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).

3)     Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

4)     Nie była skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.

5)     Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków referenta ds. księgowości.

6)     Posiada ogólną znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.

2. Wymagania dodatkowe:

1)     Staż pracy w jednostkach samorządowych – co najmniej 6 miesięcy.

2)     Doświadczenie w obsłudze programów finansowo-budżetowych.

3)     Dyspozycyjność, odpowiedzialność.

4)     Samodzielność, komunikatywność.

5)     Odporność na stres.

6)     Posiada wystarczającą wiedzę i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programu komputerowego do prowadzenia księgowości.

7)     Praktyczna znajomość pakietu MS Office, MS Excel, Płatnik, księgowość budżetowa.

8)     Znajomość przepisów prawa:
          a) Ustawa o pracownikach samorządowych,
          b) Ustawa o samorządzie gminnym,
          c) Ustawa o ochronie danych osobowych,
          d) Kodeks postepowania administracyjnego,
          e) Prawo zamówień publicznych,
          f) Ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości,
          g) Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych.

9)     Posiada predyspozycje osobiste tj.
          - przestrzeganie przepisów prawa,
          - umiejętność pracy pod presją czasu,
          - sumienność, komunikatywność, obowiązkowość, spostrzegawczość,
          - opanowanie i dyskrecja,
          - umiejętność pracy w zespole.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Prowadzenie spraw związanych z obsługą wynagrodzeń pracowników obsługiwanych placówek oświatowych, a w szczególności:

a) bieżące komputerowe księgowanie syntetyczne i analityczne środków budżetowych w rozbiciu
na rozdziały i paragrafy podległych placówek. Sporządzanie komputerowych wydruków według potrzeb na poszczególne placówki,

b) bieżące wprowadzanie zmian planu zgodnie z klasyfikacją budżetową,

c) analiza realizacji wydatków w celu niedopuszczenia do przekroczenia planu,

d) sporządzanie obowiązujących sprawozdań z realizacji budżetu, dotyczących zatrudnienia                            i wynagrodzenia,

e) sporządzanie list płac pracowników poszczególnych placówek, na podstawie informacji dostarczonych przez dyrektorów placówek,

f) bieżące wprowadzanie zmian przekazywanych przez dyrektorów placówek w celu ustalenia wysokości poszczególnych składników wynagrodzenia,

g) prawidłowe wyliczenie wysokości należnego wynagrodzenia lub zasiłków płaconych z środków ZUS,

h) wprowadzanie na listy płac potrąceń dokonywanych z mocy obowiązujących przepisów lub
na wniosek pracownika,

i) wystawienie pracownikom, na ich wniosek, zaświadczeń o wysokości ich wynagrodzenia,

j) przygotowanie danych z zakresu wykonywanych zadań dla potrzeb analiz i sprawozdawczości,

k) systematyczne archiwizowanie danych płacowych na nośnikach komputerowych,

l) prowadzenie kart wynagrodzeń pracowniczych,

m) zapoznawanie się na bieżąco z aktualnymi regulacjami prawnymi związanymi z wykonywanymi zadaniami,

2) Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników, a w szczególności:

a) przekazywanie do ZUS w wymaganym terminie, dostarczonych przez dyrektorów placówek oświatowych, odpowiednich dokumentów zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych           i zdrowotnych,

b) prowadzenie kart zasiłkowych i list chorobowych,

c) odbieranie i przekazywanie do ZUS dostarczonych zwolnień lekarskich,

d) sporządzanie deklaracji rozliczeniowych z zakresu ubezpieczeń społecznych wymaganych odrębnymi przepisami,

e) sporządzanie i przekazywanie dyrektorom placówek do podpisu i oddania pracownikom raportów o wysokości odprowadzonych składek na poczet ubezpieczeń społecznych,

f) sporządzanie zaświadczeń RP7 dla pracowników zatrudnionych obecnie oraz w przeszłości w placówkach oświatowych.

3) Prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem podatków od osób fizycznych, a w szczególności:

a) prawidłowe naliczenie wysokości zaliczek na poczet podatku dochodowego od osób fizycznych             z wynagrodzeń pracowniczych,

b) przyjmowanie dokumentów podatkowych składanych przez pracowników obsługiwanych placówek,

c) sporządzanie i przekazywanie do urzędu skarbowego miesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych, wymaganych odrębnymi przepisami,

d) przygotowanie i wydanie pracownikom, rocznych informacji o wysokości osiągniętego dochodu.

4)  Zastępowanie w obowiązkach nieobecnych pracowników w zakresie ustalonym przez Dyrektora.

5) Wykonywanie poleceń Dyrektora GCEiS lub Głównego Księgowego dotyczących zadań                              z zakresu księgowości.

6) Rozliczanie dodatkowo pozyskanych przez obsługiwane placówki lub Dyrektora GCEiS zewnętrznych środków finansowych.

7)  Rozliczanie spraw związanych z podatkiem VAT:

a) księgowanie w ewidencji zakupów i sprzedaży VAT,

b) sporządzanie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT

c) sporządzanie deklaracji miesięcznych VAT.

4. informacja o warunkach pracy na stanowisku objętym naborem

1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 5 miesięcy;

2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony pod warunkiem spełnienia oczekiwań pracodawcy,

3) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zastosowanie będą miały przepisy art. 16 ust. 2 i 19 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2018 poz. 1260).

 

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu      w Ziębicach w rozumieniu przepisów ustawy z 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej               i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 511 ze zm.)                    w  2019 r. wyniósł mniej niż 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

3) oryginał kwestionariusza osobowego,

4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,

6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe,

7) oświadczenie o niekaralności,

8) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,

9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

7. Planowany termin rozpoczęcia pracy: 29 styczeń 2020r.

 

8. O powyższe stanowisko mogą/ nie mogą ubiegać się  obywatele UE oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP.

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r., poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r., poz. 902).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach w Ziębicach lub przesłać w terminie do dnia 8 stycznia 2020r. do godz. 15:00

na adres: Gminne Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach, ul. Wojska Polskiego 4, 57-220 Ziębice

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze”.

Aplikacje, które wpłyną do Centrum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Otwarcie ofert nastąpi w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach w dniu 10 stycznia 2020r. o godz. 7:30.

 

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu                      w Ziębicach oraz na stronie Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach  www.oswiata-ziebice.pl  oraz na stronie BIP Gminnego Centrum Edukacji i Sportu                          w Ziębicach.  Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 74 8 191 371.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz                   z terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona na stronie BIP i stronie internetowej Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP i stronie internetowej Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach  www.oswiata-ziebice.pl  oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach w terminie do dnia                      24 stycznia 2020r.

 


 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..