Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na okres próbny  
Stanowisko
REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH  
E-mail
biuro@gceis.pl  
Telefon
748191371  
Fax
 
Data składania
2022-03-08  
Data wygaśnięcia
2022-03-31  
Tagi
 
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE  
Powiat
ząbkowicki  
Gmina
Ziębice
Miasto
Ziębice  
Ulica
ul. Wojska Polskiego  
Numer budynku
4  

 

Informacja o wynikach naboru

 

 


Lista kandydatów spełniających wymagania formalne

załącznik PDF - (skan)

 


GMINNE CENTRUM EDUKACJI I SPORTU W ZIĘBICACHOGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH

(nazwa stanowiska pracy z uwzględnieniem zapisów art. 11. ust 2 ustawy 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1282)

 

1.    Wymagania niezbędne:

1)    posiadanie obywatelstwa polskiego,

2)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)    niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;

4)    nieposzlakowana opinia;

5)    wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;

6)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;

7)    wykształcenie: co najmniej średnie;

 

2.    Wymagania dodatkowe:

1)    mile widziane wykształcenie wyższe;

2)    praktyka zawodowa: co najmniej półroczne doświadczenie w pracy na stanowiskach urzędniczych;

3)    znajomość przepisów ustaw:

a.    kodeks postępowania administracyjnego;

b.    kodeks pracy w zakresie obowiązków ref. ds. administracyjnych;

c.    ustawa Karta Nauczyciela w zakresie obowiązków ref. ds. administracyjnych;

d.    ustawa o finansowaniu zadań oświatowych w zakresie obowiązków ref. ds. administracyjnych;

e.    ustawa o pracownikach samorządowych.

4)    znajomość uregulowań wewnętrznych w GCEiS w Ziębicach:

·     statut GCEiS w Ziębicach;

·     zarządzenie nr 4/2021 dyrektora GCEiS w Ziębicach z dnia 8 stycznia 2021r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza niż 130.000 złotych netto w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach oraz w szkołach, przedszkolach i żłobkach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Ziębice;

·     zarządzenie Burmistrza Ziębic z dnia 31 sierpnia 2020r. w sprawie zasad zwrotu kosztów przejazdu uczniów niepełnosprawnych oraz ich opiekunów z miejsca zamieszkania do przedszkola, szkoły lub ośrodka umożliwiającego realizację obowiązku szkolnego i obowiązku nauki w przypadku zapewnienia dowozu i opieki rodziców;

·     zarządzenie nr 8/2020 z dnia 1 kwietnia 2020r. w sprawie Regulaminu ZFŚS przy GCEiS w Ziębicach.

5)    konieczna znajomość obsługi programów komputerowych, pakiet MS Office;

6)    dyspozycyjność, odpowiedzialność;

7)    samodzielność, komunikatywność;

8)    odporność na stres;                                                                                                  

9)    umiejętność pracy w zespole.

 

3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)    Sprawy administracyjne i zaopatrzenie:

a)    prowadzenie dziennika korespondencyjnego,

b)    obsługa pism przychodzących w zakresie zleconym przez Dyrektora GCEiS,

c)    zaopatrzenie w znaczki pocztowe, druki, prenumeratę czasopism, artykuły biurowe, pieczątki, itp.,

d)    prowadzenie rejestru delegacji służbowych,

e)    prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich,

f)     prowadzenie ewidencji żłobków, niepublicznych przedszkoli i szkół podstawowych,

g)    archiwizowanie dokumentacji GCEiS zgodnie z rzeczowym wykazem akt,

h)    obsługa administracyjna narad z dyrektorami, komisji ds. wyboru kandydata na dyrektora szkoły lub przedszkola, komisji ds. naboru na wolne stanowisko urzędnicze w GCEiS i komisji ds. awansu zawodowego nauczycieli,

i)     przekazywanie informacji i materiałów informacyjnych do dyrektorów szkół i przedszkoli,

j)     prowadzenie teczek akt osobowych pracowników GCEiS oraz ewidencji osób odbywających staże, prace interwencyjne,

k)    przygotowywanie sprawozdań dla Kuratorium Oświaty i Urzędu Miejskiego w Ziębicach, a także innych urzędów i instytucji,

l)     prowadzenie listy obecności, ewidencji wyjść w godzinach służbowych,

m)   prowadzenie ewidencji urlopów okolicznościowych, bezpłatnych i wychowawczych,

n)    prowadzenie całości dokumentacji z zakresu planowania i wykorzystania przez pracowników urlopów wypoczynkowych,

o)    merytoryczne opisywanie faktur związanych z zakresem obowiązków na stanowisku pracy.

2)    Sprawy w zakresie kontroli obowiązku nauki:

a)    występowanie do dyrektorów szkół ponadpodstawowych z pismem o potwierdzenie realizacji obowiązku nauki,

b)    występowanie z pismem do rodziców,

c)    prowadzenie rejestru uczniów podlegających obowiązkowi nauki.

3)    W zakresie obsługi kadrowej dyrektorów:

a)    przygotowywanie umów o pracę oraz dokumentów dot. zmian płacowych dla dyrektorów szkół i przedszkoli oraz żłobków,

b)    przygotowanie dokumentacji konkursowej dot. dyrektorów szkół i przedszkoli,

c)    przygotowanie dokumentacji na komisję ds. awansów zawodowych nauczycieli.

4)    W zakresie dowożenia uczniów, w tym także niepełnosprawnych do szkół:

a)    całościowe załatwianie spraw związanych ze zwrotem kosztów dojazdu dziecka niepełnosprawnego zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Ziębic,

b)    przyjmowanie wpłat od uczniów za przejazdy autobusami GCEiS,

5)    Obsługa pism wychodzących w zakresie zleconym przez Dyrektora GCEiS.

6)    Prowadzenie dokumentacji związanej z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.

7)    Archiwizowanie dokumentacji GCEiS.

8)    Wykonywanie czynności związanych z zatrudnianiem stażystów oraz pracowników interwencyjnych (przygotowywanie wniosków oraz dokumentacji związanych z zakończeniem stażu).

9)    Prowadzenie ewidencji pieczątek.

10)  Sporządzanie umów o pracę oraz umów zlecenia z osobami fizycznymi.

11)  Prowadzenie rejestru umów.

12)  Wprowadzenie instrukcji kancelaryjnej w GCEiS

 

4.    Warunki pracy:

1)    pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 5 miesięcy;

2)    kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony pod warunkiem spełnienia oczekiwań pracodawcy,

3)    w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zastosowanie będą miały przepisy art. 16 ust. 2 i 19 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

4)    praca 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00.

 

5.    Wymagane dokumenty:

1)    list motywacyjny,

2)    CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

3)    oryginał kwestionariusza osobowego,

4)    kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

5)    kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe,

6)    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

7)    oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,

8)    oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

9)    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,

10)  oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,

11)  kopia dokumentu poświadczającego niepełnosprawność (dla kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych).

 

6.      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach w rozumieniu przepisów ustawy z 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 573) w lutym 2022 r. wyniósł mniej niż 6%.

 

7.        Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach w Ziębicach w terminie do dnia 8 marca 2022r. do godz. 14:00, na adres:

Gminne Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach, ul. Wojska Polskiego 4, 57-220 Ziębice

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze”.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

 

Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach w dniu 9 marca 2022r. o godz. 8:00.

 

8.      Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach oraz na stronie Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach www.gceis.pl oraz na stronie BIP Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.  Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 74 8 191 371.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona na stronie BIP i stronie internetowej Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP oraz internetowej www.gceis.pl Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach  w terminie do dnia 25 marca 2022r.

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..