Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
REFERENT DS. SPORTU, REKREACJI I UTRZYMANIA OBIEKTÓW SPORTOWYCH  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na czas określony  
Stanowisko
REFERENT DS. SPORTU, REKREACJI I UTRZYMANIA OBIEKTÓW SPORTOWYCH  
E-mail
 
Telefon
 
Fax
 
Data składania
2021-12-27  
Data wygaśnięcia
2022-01-31  
Tagi
 
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE  
Powiat
ząbkowicki  
Gmina
Ziębice
Miasto
Ziębice  
Ulica
ul. Wojska Polskiego  
Numer budynku
4  

 

 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany Pan Przemysław Palmowski

Załącznik nr 4 do Regulaminu naboru


Załącznik Nr 2 do
Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze
w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach

 


Załącznik nr 1
do Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze
w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach

 

GMINNE CENTRUM EDUKACJI I SPORTU W ZIĘBICACH
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

REFERENT DS. SPORTU, REKREACJI I UTRZYMANIA OBIEKTÓW SPORTOWYCH

(nazwa stanowiska pracy z uwzględnieniem zapisów art. 11. ust 2 ustawy 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1282)

 

1.      Wymagania niezbędne:

1)      posiadanie obywatelstwa polskiego,

2)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)      niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;

4)      nieposzlakowana opinia;

5)      wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;

6)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;

7)      wykształcenie: co najmniej średnie;

8)      znajomość podstawowych przepisów w następujących dyscyplinach sportu: piłka nożna, piłka ręczna, koszykówka, tenis ziemny, tenis stołowy, siatkówka, badminton.

 

2.      Wymagania dodatkowe:

1)      mile widziane wykształcenie wyższe;

2)      co najmniej roczne doświadczenie w organizacji zajęć sportowych lub imprez sportowo-rekreacyjnych;

4)      prawo jazdy co najmniej kategorii B;

5)      znajomość przepisów ustaw:

a.       kodeks postępowania administracyjnego;

b.      ustawa o sporcie;

5)      znajomość przepisów Rozporządzenia MEN z dnia 30 marca 2016r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. poz. 452).

6)      znajomość uregulowań wewnętrznych w GCEiS w Ziębicach:

-        statut GCEiS w Ziębicach;

-        Regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza niż 130.000 złotych netto w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach oraz w szkołach, przedszkolach i żłobkach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Ziębice;

7)      konieczna znajomość obsługi programów komputerowych, pakiet MS Office;

8)      dyspozycyjność, odpowiedzialność;

9)      samodzielność, komunikatywność;

10)    odporność na stres;

11)    umiejętności organizacyjne.

 

3.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)           Kreowanie rozwoju sportu, turystyki i rekreacji na terenie gminy Ziębice, w tym wprowadzanie nowych dyscyplin sportu.

2)           Przygotowanie, organizacja i rozliczanie zawodów sportowych, imprez o charakterze sportowo-rekreacyjnym oraz festynowym, a także wyjazdów o charakterze sportowym dla dzieci i młodzieży (np. basen, lodowisko, mecze ligowe w różnych dyscyplinach sportu) i masowych imprez gminnych na terenie gminy Ziębice organizowanych przez GCEiS lub współorganizowanych z Urzędem Miejskim w Ziębicach i innymi jednostkami organizacyjnymi i placówkami oświatowymi z terenu Gminy Ziębice.

3)           Sprawowanie systematycznej kontroli wydatków w celu nieprzekroczenia w danym roku kalendarzowym środków finansowych przeznaczonych w budżecie GCEiS na zadania z zakresu sportu i wypoczynku (w porozumieniu z dyrektorem GCEiS).

4)           Współpraca z Prezesami klubów sportowych, LZS i UKS z terenu Gminy Ziębice.

5)           Udzielanie pomoc organizacyjnej i merytorycznej dla klubów sportowych, UKS i LZS z terenu Gminy Ziębice.

6)           Organizowanie wypoczynku dla dzieci i młodzieży, w szczególności w okresie ferii zimowych i wakacji letnich.

7)           Terminowe dostarczanie do dyrektora GCEiS informacji dotyczących przeprowadzonych zawodów sportowych, turniejów i imprez.

8)           Współpraca z nauczycielami wychowania fizycznego na terenie Gminy Ziębice przy organizacji zawodów mistrzowskich w różnych dyscyplinach sportowych.

9)           Przygotowanie basenu do sezonu oraz sprawowanie kontroli jego funkcjonowania w sezonie.

10)        Prowadzenie prac remontowych (we współpracy z ref. ds. technicznych i budowlanych) na obiektach sportowych.

11)        Sprawowanie nadzoru nad pracownikami zatrudnionymi na obiektach sportowych należących do GCEiS.

12)        Dokonanie ubezpieczenia imprez i zawodów sportowych organizowanych przez GCEiS.

13)        Współpraca ze związkami sportowymi.

14)        Współpraca z mediami w celu promocji imprez sportowo-rekreacyjnych organizowanych przez GCEiS:

15)        Promocja imprez sportowych organizowanych lub współorganizowanych przez GCEiS na terenie gminy, w tym nadzór nad drukiem plakatów (we współpracy z informatykiem) i rozprowadzeniem ich na słupach ogłoszeniowych oraz w urzędach gminnych i placówkach oświatowych. 

16)        Opis merytoryczny faktur i umów dotyczących działań GCEiS w zakresie wypoczynku i sportu.

17)        Współpraca z miastami partnerskimi w zakresie sportu, rekreacji i turystyki.

18)        Prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej z zakresu sportu, rekreacji i turystyki, w szczególności dla dzieci i młodzieży.

19)        Prowadzenie szkoleń sportowych dla dzieci i młodzieży.

20)        Odpowiedzialność za stan techniczny sprzętu sportowego i obiektów sportowych.

21)        Przygotowanie obiektów sportowych do sezonu.

22)        Nadzór nad pracami remontowymi prowadzonymi na obiektach sportowych.

23)        Sprawowanie nadzoru nad wynajęciem, wykorzystaniem i gospodarowaniem sali sportowej w budynku GCEiS oraz w innych obiektach sportowych na terenie Gminy Ziębice.

24)        Kontrola czasu pracy pracowników zatrudnionych na umowach okresowych na obiektach GCEiS.

25)        Kontrola czasu pracy nad osobami skierowanymi do odpracowywania kar w związku z wyrokami sądowymi.

26)        Dozór nad obiektami i odpowiedzialność za utrzymanie obiektów w czystości.

27)        Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem obiektów sportowych do rozgrywek ligowych.

28)        Kontrola przebiegu rozgrywek ligowych na obiektach sportowych – wizytacja meczów ligowych.

29)        Prowadzenie racjonalnej gospodarki na obiektach sportowych w zakresie zużycia energii elektrycznej, wody, paliwa, środków do dezynfekcji, medykamentów, gazu.

30)        Prawidłowa konserwacja sprzętu znajdującego się na obiektach sportowych.

31)        Kontrola warunków bezpieczeństwa na obiektach sportowych.

                                        

4.      Warunki pracy:

1)      pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 5 miesięcy;

2)      kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony pod warunkiem spełnienia oczekiwań pracodawcy,

3)      w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zastosowanie będą miały przepisy art. 16 ust. 2 i 19 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

4)      praca 5 dni w tygodniu od wtorku do soboty w godz. 7:00 – 15:00.

 

5.      Wymagane dokumenty:

1)      list motywacyjny wraz z koncepcją pracy na stanowisku ref. ds. sportu, rekreacji i utrzymania obiektów sportowych,

2)      CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

3)      oryginał kwestionariusza osobowego,

4)      kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

5)      kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe,

6)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

7)      oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,

8)      oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,

9)      oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,

10)    oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,

11)    kopia dokumentu poświadczającego niepełnosprawność (dla kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych).

 

 

6.      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach w rozumieniu przepisów ustawy z 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 573) w listopadzie 2021 r. wyniósł mniej niż 6%.

 

7.      Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach w Ziębicach w terminie do dnia 27 grudnia 2021r. do godz. 14:00, na adres: Gminne Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach, ul. Wojska Polskiego 4, 57-220 Ziębice w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze”.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach w dniu 28 grudnia 2021r. o godz. 8:00.

 

8.      Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach oraz na stronie Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach www.gceis.ploraz na stronie BIP Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 74 8 191 371.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona na stronie BIP i stronie internetowej Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP oraz internetowej www.gceis.pl Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach  w terminie do dnia 10 stycznia 2022r.

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..