2019-12-10

Zarządzenia Dyrektora GCEiS 2020

  Zarządzenia Dyrektora Gminnego Centrum Edukacji i Sportu
w Ziębicach wydane w roku 2020.

Zarządzenie nr 45/2020 z dnia 22 grudnia 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 44/2020 z dnia 22 grudnia 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 43/2020 z dnia 21 grudnia 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 42/2020 z dnia 21 grudnia 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 41/2020 z dnia 17 grudnia 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 40/2020 z dnia 17 grudnia 2020 r.

w sprawie powołania Zespołu Kierowania w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 39/2020 z dnia 16 grudnia 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 38/2020 z dnia 14 grudnia 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej oraz Komisji Likwidacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 37/2020 z dnia 10 grudnia 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 36/2020 z dnia 28 października 2020 r.
w sprawie wprowadzenia Regulaminu organizacyjnego jednostki budżetowej Gminy Ziębice pod nazwą Gminne Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 35/2020 z dnia 28 października 2020 r.

w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 34/2020 z dnia 20 października 2020 r.

w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 33/2020 z dnia 17 września 2020 r.

w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 32/2020 z dnia 15 września 2020 r.
w sprawie wyboru reprezentacji osób zatrudnionych w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach na potrzeby zawarcia porozumienia z Burmistrzem Ziębic w sprawie wyboru instytucjii finansowej, z którą zawarte zostaną umowy o zarządzanie pracowniczymi planami kapitałowymi przez podmiot zatrudniający.

Zarządzenie nr 31/2020 z dnia 14 września 2020 r.
w sprawie ustalenia normy zużycia paliwa dla pojazdu SOR o numerze rejestracyjnym DZA2AS2.

Zarządzenie nr 30/2020 z dnia 27 sierpnia 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 29/2020 z dnia 21 sierpnia 2020 r.
w sprawie wprowadzenia skróconego czasu pracy w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 28/2020 z dnia 17 sierpnia 2020 r.
w sprawie regulaminu sprawowania opieki nad dziećmi w czasie dowozu do szkół i przedszkoli oraz odwozu ze szkół i przedszkoli na terenie Gminy Ziębice.

Zarządzenie nr 27/2020 z dnia 14 sierpnia 2020 r.
w sprawie wprowadzenia skróconego czasu pracy w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 26/2020 z dnia 3 sierpnia 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 25/2020 z dnia 3 sierpnia 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 24/2020 z dnia 10 lipca 2020 r.
w sprawie powołania osoby odpowiedzialnej za utrzymywanie kontaktów z podmiotami krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.

Zarządzenie nr 23/2020 z dnia 29 czerwca 2020 r.

w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 22/2020 z dnia 17 czerwca 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 21/2020 z dnia 17 czerwca 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 20/2020 z dnia 17 czerwca 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 19/2020 z dnia 17 czerwca 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 18/2020 z dnia 15 czerwca 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 17/2020 z dnia 15 czerwca 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 16/2020 z dnia 10 czerwca 2020 r.
w sprawie sposobu i trybu dokonywania ocen kwalifikacyjnych pracowników samorządowych zatrudnionych w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 15/2020 z dnia 15 czerwca 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach wraz z Aneksem nr 1/2020 z dnia 17 czerwca 2020 r.

Zarządzenie nr 14/2020 z dnia 2 czerwca 2020 r.
w sprawie zmiany normy zużycia paliwa dla pojazdu Autosan o numerze rejestracyjnym DZA87E7.

Zarządzenie nr 13/2020 z dnia 2 czerwca 2020 r.
w sprawie procedur przygotowania planu finansowego na 2021 r. dla placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Ziębice.


Zarządzenie nr 12/2020 z dnia 27 maja 2020 r.
w sprawie wewnętrznych procedur w GCEiS w Ziębicach w związku z przygotowaniem planu finansowego na 2021 r.

Zarządzenie nr 11/2020 z dnia 27 maja 2020 r.
w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności...

Zarządzenie nr 10/2020 z dnia 25 maja 2020 r.

w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

 

Zarządzenie nr 9/2020 z dnia 7 maja 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą.


Zarządzenie nr 8/2020 z dnia 1 kwietnia 2020 r.
w sprawie wprowadzenia Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych przy Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 7/2020 z dnia 14 lutego 2020 r.

w sprawie wysokości opłat za wynajem autobusów i busów należących do Gminnego Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach

Zarządzenie nr 6/2020 z dnia 14 lutego 2020 r.

w sprawie systemu zastępstw w przypadku urlopu wypoczynkowego, choroby lub nieobecności z innych przyczyn pracownika GCEiS w Ziębicach.

Zarządzenie nr 5/2020 z dnia 31 stycznia 2020 r.
w sprawie powołania Zespołu Kierowania GCEiS w Ziębicach

Zarządzenie nr 4/2020 z dnia 31 stycznia 2020 r.

w sprawie wprowadzenia w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach, systemu kontroli zarządczej.

Zarządzenie nr 3/2020 z dnia 29 stycznia 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach.

Zarządzenie nr 2/2020 z dnia 9 stycznia 2020 r.
w sprawie zakresu kontroli pracy kierowców autobusów szkolnych w 2020 roku w Gminnym Centrum Edukacji i Sportu.

Zarządzenie nr 1/2020 z dnia 9 stycznia 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia rekrutacji uczestnictwa uczniów na Półkolonię Zimową w Szkole Podstawowej nr 4 w Ziębicach.

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..